OnderArasinAnnesi seni çok iyi anlıyorum canım benim kızımda kolikti tam 3 ay 21 günlükken bi anda bitti. Şimdi 5 aylık o kadar zor günler geçirdim ki dediğin gibi ne damlalar ne masajlar aslında hiçbirinin faydası yok sadece sabır gerek geçici bi süreç olduğunu düşün canım geçince çok rahatlıyorsun. Hep özenerek bakardım bebek arabasıyla gezen annelere sürekli uyuyan bebeklere şimdi çok şükür bizde geziyoruz gülüyoruz oyunlar oynuyoruz. Sana tek tavsiyem geçeceğini bil ve sabret