OnderArasinAnnesi canım benim bebeğim de öyleydi sab simplex ve Relaktaz damlayı birlikte başladık 1 haftada çözdük gaz olayını Relaktazı her beslenme öncesi 2 damla verdik. Sabı günde 3 kere benim kızımın gaz sancısı 6 ile 9 arası oluyordu 5 gibi mutlaka ılık duş aldırdım baktım rahatkamıyor bir kova ılık su doldurdum su soğuyana kadar içinde tuttum. Kiraz çekirdeği kemeri aldım ama bize fayda etmedi. Mama veriyorsan gaz yapmayan biber. İle ver mutlaka bizim 10. günümüzde gaz başladı tam 2.ayın başında bitti 3 ay 5 günlüğüz artık kendi gazını çıkarıyor Relaktazı da daha az günde 2 3 kez gibi sabı Ay I şekilde devam ediyoruz sabret ve doktoruna relaktqz kullanmayı danış mutlaka