Allah yardımcınız olsun. Benim bebe de kolikti. Damla, probiyotik, kiraz çekirdeği kemeri, masaj, yağ, banyo, krem, diyet, patik….herşeyi denedik ama kolikse koliktir maalesef. İşin güzel yanı 4. ayda bıçakla keser gibi geçti çok şükür. 🤲🏻
Youtube’dan "Kolik Orhan"ı dinletmeyi deneyebilirsiniz, bizi bir nebze o rahatlatmıştı. İnşallah işe yarar. Dayan annecik, geçecek! 💪🏻