55 günlük kolik bebeğim var yapmadığım bisey kalmadı. Bugün çok zor Bi gündü benim için ne dus ne masaj ne damlalar ne sesler ne sallama hicbirsey ise yaramadı. Sıcak tutuyorum bebegimi ve kendimi gaz yapacak bisey yemiyorum. bu süreci atlatan yada cüzüm bulanlar yazsin en azından motivasyon olur kendimi yetersiz ve çaresiz hissediyorum.