Ahsenmeva21 geçiren bir ilaç yok. Doktorun yazdığı özel kremi var, kaşıntısını önlüyor hasar bırakmıyor en azından. Stresten sıkıntıdan ve içine atmaktan çıkıyor, kendiliğinden geçiyor bir süre içinde, ama bir an önce stresini sıkıntısını üzerinden atmaya çalışsın. Ben her sıkıntıya girdiğimde çıkıyor sürekli, misal bu sebepten kavga ettiğimde değil içime attığımda çıkar. Doktor da onaylamıştı içime attığım konuşmadığım zamanlarda çıkıyor