Katya ben çok stresli bir dönem yaşamıştım o ara ..daha sonra yüzüm de sivilce tarzı şu toplamış gibi birseyler cikti kıpkırmızı oldu o kadar hastanelere gittim ne randevu ne doktor bulamqdim çok kaşınıyorum kasidikca kaniyordu ağlıyordum sağlık ocağına gittim en son bir krem verdi daha sonra cikdiyeye gittim randevu buldum ve bana sadece ben bunlar dedi Bi daha gel bakalım dedi tekrar gittim hocam dayanamıyorum artık diye boynuma doğru atmaya başlamıştı ilaç verdi birseyden şüphe ediyorum diyip sorularımı cevapsız bıraktı şimdi yüzüme dokunmaya Bi yerimi kazımaya korkuyorum sebebini bilmediğim birseyler cikti şuan yüzüm çeneme doğru kulağıma boynuma doğru kahverengi lekeler var bana bunlar geçer mi dediğimde sadece lazer vb şeyler etki eder bence gerek yok dedi hiç bir açıklama yaomadi ne olduğunu söylemedi egzama selden gül hastalığı mantar herseyden şüphe edip internette günlerimi verdim ama şuan sizin yorumu okuyunca galiba gül hastaligi bu dedim korkuyorum başka yerde çıkacak üretecek baska yerlere atacak diye resim alabilsem yüzümü keşke size