Ebruuuuuuu bizim ki 5 aylıkken anne dedi şimdi öyle güzel anne diyorki sürekli desin istiyorum de de diyor nene dayı diyor babası kıskanıyor sürekli baba dedırtmeye çalışıyor 😂😂😂6 ay üç günlük 2 aylıkken ağlarken anne gibi çıkıyordu şimdi tam diyo özelikle geceleri uyanıyor anne diyor tekrar yatıyo 😍😍bide teyze demeye çalışıyor sanırım tez tez diyip duruyo ablasını görünce havalara uçuyor del del diyor