Tugceonrdml_ Ebruuuuuuu 6-9 ay babıldama dönemi yani bebeğiniz gerçek kelimeleri değil ön alıştırması 9 aydan sonra gerçek kelimelerini konusacak benim kızım baba demişti 10 aylıkken şimdi 14 aylık 20 kelimesi var
Umay3840 Ebruuuuuuu benmde tatlış kızım ilk kelimesi baba oldu 7 aylktık smdı 11 aylık anne baba dede mama meme anneanne babaanne nine kaka diyor 😍
PortakalGumus Ebruuuuuuu Hazır ol çok çeneli olabilir. Şu an 32 aylık. Bütün mahalleyle sohbete başladı. Espri bile yapıyor. Bi de üstüne laf sokuyor bana😂
syaby Ebruuuuuuu şaka gibi ama daha 5.5 aylıkken “anne hadi gel” dedi direkt olarak 🤣 çünkü yürüteçe bindiği zaman sürekli ona annecim hadi gel diyordum ve bunu söyledi hala herkese hadi gel hadi gel diyor
Edaylaumay Ebruuuuuuu baba dede öyle söyleniyor bir kere de eda diye ses çıkardı şok içinde kalmıştım 🤣🤣 bu arada 7 aylık minik kızım
Suzi-12 neslihanyildiz 11 bucuk aylık 😂 yani ne yersek vermek zorundayız olay çıkarıyor 😂 hele mutfakta ayagazın başında görmesin herşeyi ona yapıyorum sanıyor 😂
neslihanyildiz Suzi-12 benimkide 7 aylık su bile içsek banada ver diyor 😅😂 yedikleri bitince bitti diye ağlıyor 😂
Suzi-12 neslihanyildiz ya bu iyi mi kötü mü hiç bilmiyorum tosuncuk oldu 😂 bu bebişlerin hiç ortsı yok yemiyen hiç yemiyor yiyen daha çok yemek istiyor 😂
Kbrbisi28 11Hilal11 hemde nasilll yaa bide numaradan aglama huyu var istedigi olmadimi nefesini tutuyo sacini yoluyo agliyo gibi yapiyo yapma oyle dedinmi gulumsuyo o zaman bi tebesuumde bizi aliyo 😁🤭
11Hilal11 Kbrbisi28 tam sebekler ya rabbim korusun hepsini 🙏🙏🙏❣ benimki istedigi olmadigi zaman beni dövüyor 😀😀😀😀