Babasininoglu Ebruuuuuuu 6 aylıkken baba dedi ama babasına karşı değil tabii. Ben anne baba dede mama diyordum sürekli. Taklit ederek ilk babayı çıkardı 😂 şimdi 7 aylık. Baba dede gel aç diyor ama işine gelince keyfi yerindeyken😂
KeremAlinin_annesi Ebruuuuuuu 6 aylık baba dedi şimdi ağzından baba lafı eksik olmuyor kıskanmıyor değilim
Ayse3695 Ebruuuuuuu karsta babam lardaydım babam sürekli dede dede dıyordu desın dıye 8 aylık tı dede dedı sonra nene anne mama en son Baba😂11 aylık olacak gel dıyor bazen
ysfahmd Suzi-12 maşallah çok dillendirmeyin. nazar değmesin. iki çocuğumda iştahsız hiç bir şey yemiyorlar çok zorlanıyorum 🥺
karpuzlulimonata Ebruuuuuuu 5.5 aylık dede dedi 😂 babasi nasil bozuldu anlatamam 🤦🏼♀️ 3 yasina girmek üzere hala dedesiyle iliskisi asiri derin 😍
ebz09 Ebruuuuuuu ikisi de anne dedi yavrularimin😍 esim kızımın ilk baba dediğini sanıyor ama sadece o öyle sanıyor 😂😂
Ebruuuuuuu PortakalGumus benim oğlumda öyleydi ınnnneeeee diye ağlardı şimdilerde tam söylüyor özellikle sinirlenince iki elini yumruk yapıyor sıkıp annneee diyor 😂
PortakalGumus Ebruuuuuuu Hazır ol çok çeneli olabilir. Şu an 32 aylık. Bütün mahalleyle sohbete başladı. Espri bile yapıyor. Bi de üstüne laf sokuyor bana😂
Busraaa333 Ebruuuuuuu 7 ay 29 günlüktü hadi gel gel gel oldu ne kadar çok hadi gel gel dediysek çocuğa Artık 😂
Ezgialp Ebruuuuuuu 8.5 aylıktı babası salıncağa bindirmek istemiş, kızım da direnmiş ayaklarını uzatmamış bi türlü. Eşim de “Allah Allah babacım uzatsana ayaklarını” demiş. Yarım saat sonra bizimki ayyah ayyah (Allah Allah) demeye başladı😂
Gamzeasel08 Ezgialp ilk kelimesi Allah olanın son kelimeside Allah olursa arada geçen bütün kötü sözleri Rabbim affedermiş 😍🤲🤲