da_da Benim oğlum 2 buçuk aylıktan beri anlamadığımız birşeyler demeye çalışıyordu. 5 aylık olduğunda ilk bababa dedi
Nelf28 Ebruuuuuuu meme dedi hemde bilerek çünkü ben 3 aylıktı al meme diyip meme veriyordum. Meme istediğinde meme demeye başladı şimdi ise 19 aylık emziğe meme diyor benden meme istediğinde de memmmemmmmmm diye nazlı nazlı söylüyor
Enesra Ebruuuuuuu bence doğuduğundan bu yana anne diyor 😂 herkes de kabul ediyor bunu net biçimde duyuluyor anne demesi
Susam02 Ebruuuuuuu 7 ay 10 günlük. Anniiiiii diye ağliyor. Ama ilk kelimesi buvbuv😂 su icin anne babadan daha çok ağlıyor bizimki😂
Ebruuuuuuu PortakalGumus benim oğlumda öyleydi ınnnneeeee diye ağlardı şimdilerde tam söylüyor özellikle sinirlenince iki elini yumruk yapıyor sıkıp annneee diyor 😂
gmzlgzl Ebruuuuuuu biz ilk dede dedik sonra nene snra gel ınne anne niyetine sanırım şimdi baba niyetine bea bea diyo🤣😂
Halimea Ebruuuuuuu 2 oğlumda anne 😻 demisti , kızım baba dicek gibi me geliyo daha ilk kelimesini söylemedi.