Y-A-Annesi onun adı kireçlenme değil seyrek derler bizim orda temizliğini güzel yapmazsan olurmuş ben hiç geri çekmedim üstünü silip geçiyorum cok ellemek istemiyorum enfeksiyon kapar diye. Mesela kuzenim 2 yasinda oldu seyrek olduğu için diğer kuzenim 7 yaşında oldu bi sıkıntısı yoktu yani her çocukta olacak diye bisey yok doktoruna sorsan daha sağlıklı olur