Y-A-Annesi sunnetsiz bebege bu yapilmiyor eger arkadasinizn dedigini yaparsaniz kireclenme olur sunnet yaptirdiktann sonra pipiyi geri itmek gerekli oda pipi yapisma olmasin diye ama sunnetsiz bebege yapmaya gerek yok ben yapmadim.2 aylikken sunnet oldu sunnetten sonra yaptim doktor da oyle demisti.yasini beklemeyin yurume emekleme zamanlari cok hareketli oluyorlar