Y-A-Annesi benim bildiğim yani çevremde duyduğum idrar kanallarıyla ilgili bişey idrarını tam yapamama durumu enfeksiyon kapma durumu yani çevremde olan bebekler vardı o zaman onlarda sünnet ettirmesin enfeksiyon olduğunda durmadan geriye çeksin pipiyi bence o arkadaş biraz yarım yamalak anlatmış 4. Aydan sonra sünneti önermişlerdi bize yaptırdık 4,5 aylıkken 2 çocuk dr u da erken daha çabuk iyileşeceğim söylediği için öyle yaptık