Deletedmom_33 Y-A-Annesi 41 günlük sünnet ettirdim neden 1 yaşı bekliyorsunuz ki? Bizim cerrahta ne kadar erken o kadar çabuk iyileşir dedi ve 4-5. Günde neredeyse iyilesmisti bizim
Y-A-Annesi Mrv_cnl devlette doktor en uygun zaman 1 yaş dedi tıpta onlara öyle öğretilmiş. Daha küçük demişti tekrarlama durumu mu ne olmuş.
Tazesine- Y-A-Annesi biz iki gün önce sünnet ettirdik pipisi yapışıktı o kadar çok kreç vardı ki anlatamam