Sakura-chan Mirac_21032019 bence mamalar eskisi gibi değil asla kiloya gitmiyor sadece alması gereken faydalı besinleri içeriyor .
Bebeminnie Yalin bebelac şekerli ama bebelac gold değil içerği temiz, fiyatı da daha yüksek zaten ben de 6.5 aydır sma kullanıyorm memnundm ama kızm sıkıldı gaşiliba içmiyor. Bugn bebelac gold alıcam doktor önerisiyle
Sakura-chan KubraurganAlper sen yazınca gidip baktım yok canım . Araştırmama gerek yok kutusunun üzerinde neler var mevcut bebelac ile neredeyse birebir aynı hatta içeriğinde şeker bile yok
denizkiziblog Bizim oğlan aptamilide bebelac'ı da istemedi sonra tadına baktım sütümden epey farklılardı, şuan humana kullanıyoruz severek.Bebeğiniz kaç aylık?
Payidar Farahzeynep ben emziriyorumda aynı zamanda yine bir kilo alıyor 🤷🏻♀️ Mamayı azalttım 3 defa veriyorum 30cc 60cc 60cc olarak. Acaba doymuyor mu 🙄
Sakura-chan KubraurganAlper üzerinde yazmayan içeriğinde nasıl olacak ? Tadına mı baktın da karar verdin ?
Beyza30 Beybiberen 3 Saatte bir 120 yiyor bazen 150 yiyor 3 ya da 3 buçuk saatte gündüzleri acıkıyor geceleri 4 saatte bir uyanıp yiyor
Farahzeynep Payidar kaç aylık bebeğiniz? 2 saatte bir 120 ml içiyor benim kızım, geceleri de 2 defa uyanıyor, 60 ml 60 ml içiyor 🥺
Gnssareelmas Bebekveben Biz aptamil kullaniyoruz cok memnunuz gercekten bebegim kendini toparladi . Gelisimi iyi cok sukur bi dene istersen
Farahzeynep Payidar emerken de bende verilmesi gerekenin 1 ölçek altını veriyordum ama mamanın abartıldığı gibi kilo aldırdığını görmedim, anne sütü alıp daha fazla kilo alanlar. Benim bebeğim çok hareketli belki de ondan kaynaklı