Farahzeynep Payidar emerken de bende verilmesi gerekenin 1 ölçek altını veriyordum ama mamanın abartıldığı gibi kilo aldırdığını görmedim, anne sütü alıp daha fazla kilo alanlar. Benim bebeğim çok hareketli belki de ondan kaynaklı
Payidar Farahzeynep kesinlikle yukarıdada belirttiğim gibi kof şişkinlik nedir hiç anlamam 🤷🏻♀️ 1 kilo alıyor sadece 😊 Bende aptamil kullanıyorum. Bu algı çok saçma 😋
Farahzeynep Payidar bende 40ıma kadar emmişim mama ile büyümüşüm, böyle devam sütü ile de değil, pirinç unu süt ile yaparmış annem, hiçte kilolu bir bebek değilmişim, kof şiş algısını hiç anlamam, bu yaşta bebek yağ bağlayacak hali yok 🙄
Denes Payidar aptamilin hangisini kullanıyorsun canım üzeri turuncu pronutro olanı mı yoksa filin yan yattığı advence pronutro yu mu
Payidar Farahzeynep Saçmalık işte 😂 Kilo almaya müsait bir bebek vardır. Bide almayan. Benim 3 aylık 6 kilo normal ilerliyoruz bakınca kilolu asla görünmüyo normal işte 🤷🏻♀️ Sağlıkla büyüsün kuzular 😘
Bucuruk85 Tugraveannesi1907 benim bebeğimde kabız fitil kullanıyoruz bebelac golda başlamıştık düzelirmiki
Tugraveannesi1907 Bucuruk85 hiç bilmiyorum her mama her bebekte farklı oluyor galiba kimisi sma memnun kimisi kabız şikayeti ama benim aldığım aptamil prosyneo 1 günde düzeltti kabızı artık cıvık yapıyor sizdeki mama deneyin baktınız yine olmadı fiyat olarak diğerlerinden pahalı bir mama ama rahatladı çocuğum değer yani o paraya
Serranaile Benim kızımda 4ay 10 günlük sadece anne sütü alıyor ama bi aydır hiç kilo almamış bizimde mama takviyesi yapmamız gerekiyor doktorumuz da üç mama önerdi hepsi iyi diye ama karar veremedik hangisini alsam diye 🙄 aptamil bebelag Gold ve esama dedi hepsi güzel dedi kararsız kaldım 🤦🏻♀️
Bucuruk85 Tugraveannesi1907 Tugraveannesi1907 peki bebeğiniz kaç günde bi kakasını ypuyor benimki haftda bir fitille
Bucuruk85 Tugraveannesi1907 Tugraveannesi1907 peki bebeğiniz kaç günde bi kakasını yapıyor benimki haftada bir fitille
Sakura-chan Ozzlem etrafımda dediğiniz gibi 7-8 yaşlarında mama ile besleyip büyüyen kilolu çocuklar var . Hatta 6 yaşında görümcemin kızı obez o yaşta doktor diyet verdi. Yalnız çocukların birçoğu abur cubur ile doyuyor. Haliyle obez olmaları çok normal. Bunu mamaya bağlamakta saçma ilk 1 yaşta sindirdiği şeyler nasıl olacakta 7 yaşta ortaya çıkacak. Mamaların içeriklerine bakın hepsi aynı sadece gramajlar farklı . Dediğin gibi olsa hipp ten tut sma ya kadar yapar, . Kadın 30 yaşında obez 12 yaşımdan beri fastfood yiyorum diyo . Yani pat diye 1 yıllık bşr beslenme 6 yıl sonra ortaya çıkmıyor. Genetik yapı yaptığın yemekler den kaynaklıdır .