Ben 3. aya kadar yarım kubdak yaptım, yapılması gerek bana göre 3. aya kadar çünkü bir çok bebekte kundaklanmamak uyku terörüne yol açabiliyor… kundaklamanın bir artı yani da bebek kendisini anne karnında güvende hissettiği gibi ve çabuk uykuya dalıp güvenle uyuduğunu hisseder, Neyse 4 üncü aydayiz biraz biraz bıraktım kundaklamayı ve serbest uyumaya alıştı… Kindaklamak iyidir bebek sıçramadan uyanır, öyle nasıl uyuyacak bilmem ne diye düşünmeyin çünkü karninizdada o şekilde uyuyordu bebeğin bildiği bir şe sakinleşir kundaklanınca bebekler…