Aysegul2812 yok benim bebeğim çok hareketli uyumaz yani sırtüstü yatırıp yüzüstü bulmadım hiç, uyuduktan bir iki saat sonra bakıyorum kollarını çıkarmış yukarı kaldırıp uyuyor rahat ediyor yani, hareket kabiliyetleri arttıkça kendilerine göre uyarliyorlar bunu farkettim, kundağı çok seviyor onu baglamayinca uykuya dalması çok uzun sürüyor