Eliffymn evt bende hiç sıkmadan sadece uykuya dalsın diye birde emzirirken bazen mğslinle hafif sarıyorum kundak dediğim bu kolları çok hareketli ne emerken rahat duruyo ne uyurken kendini uyandırıyo diye sarıyorum bazen bence lazım yoruluyor kolları rahat ediyor, uykuya dalınca açıyorum kundağı zaten çok sıkmayıp sadece kolları tutuyorum omzunu ve kalçasını hiiç sarmıyorum