3 aylıkken yaptırdık. Daha erken bile yaptırabilirmişiz. Hareketlendikçe zor olur ne kadar ertelersen o kadar korkarsın ve zor olur. İyi ki diyorum. Sünnete gitmeden şurup içirmeyi unuttuğum için eve gelince biraz ağladı bi daha da sıkıntsı olmadı çok şükür