Merry25 Essra41 madem bu kadar ciddi bir sorun olusturcaksa neden çoğunluk bebekken yaptırıyor ve doktorlar onay veriyor?
Essra41 Merry25 çabukk iyileştiği için ve farkındaysanız özel hastaneler yapıyor sadece küçükken çünkü sünnet başına para kazanıyorlar
Essra41 Merry25 bana sorarsanız ben de çabuk iyileşmesini istediğim için yaptıracağım geç yaşa bırakamam yani 🤣
oglumubeklerken gunbaharrrrr 3 aylıkken yaptırdım çok kolay geçti hiç sorun yaşamadım ilk 4 5 saat zordu sonrasında hiç bir sorun yoktu bence ertelemeyin daha fazla hareketlenmeden yaptırmanız tavsiye ederim. Mesela benim oğlum şu an 6 aylık olmak üzere şimdilerde yaptirsaydim çok zorlanırdım çünkü çok hareketli
Aloneeee Acemianne10 aynı şeyi bizim doktorumuz da söylemişti. Tam 3 aylıkken yaptırdık keşke daha önce yaptırsaydım bile dedim inanın. Çok kolay oldu ama ne kdr erken o kdr kolaylık anladığım kadarı ile. Siz de yaptırın bir an önce hemen iyileşti sanki hiç olmamış gibiydik hatta çok şükür
Acemianne10 Aloneeee huzurluk, ağlama var mıydı peki? Kanaması vs? Çarşamba için randevu aldık ama korkmuyor da değilim
Bekirtalhammmm Merry25 tercih sizin tercihiniz ama geç bile kalmışsınız ben 6 aylıkken yaptırmıştın oğlumu sünnet doğduğundan berinesine çok ısrar ettim sünnet yaptralim bak hareketleniyor artık diye ama beni dinlemedi en son ben 6 aylıkken aldım randevuyu yaptrdim sünnetini çok şükür doktor kontrolünde normal sunent oldu pipisini uyustrdular sadece babasıyla ben oyun oynarım video izlettim doktor sünnet yaptı hiç hissetmedi bile 10 günde tamamen iyileşti biz şu konuda zorlandık oğlum yüz üstü uyurdu o aylarında zor oldu tam donmeye başlamıştı keşke biraz daha erken yaotrsaydik dedi eşim eger bı oğlum daha olursa 2-3 aylıkken yaptrmayi düşünüyorum bak şuan hiç sünnet kaygımız yok ama benim bildiğim uzmanlar 2-7 yaş sünneti çocuğun psikolojisi için uygun görmüyorlar çok geç kalmadan yaptırın ihmal gelmeyin
Canbebek54 gunbaharrrrr 1 ay önce 6 aylık 9glum evde sünnet oldu . Bi sorun olmadı sonuçta işi bilen sağlıkçı yapiyor
ozgeeeeee gunbaharrrrr oğlum şuan 3 aylık, tam 2 bucuk aylıkken yaptrdım. Çok rahat geçti. Bence hareketlenmeden donmeye başlamadan yaptrmak en guzeli. Şuan iyileşti. Sadece 2 gun mızırdanma oluyo ama normal şekildeki gibi. Sonra kurtuluyor
rua_da_senhora_das_verdades Merry25 4 aylık yaptırdık. Daha erken yaptırmak isterdim.. 2-6 yaş arası yapılmıyor zaten..psikolojik olarak uygun değil. Eğer bırakacaksanız 6 yaş sonrasına kalsın.
Goktugunannesiyim Merry25 6 aylıkkken yaptırdım bılsem dogar dogmaz yaptırırdım yok böyle rahatlık dıyorum
MiniKaya Yasemin58 calpolun içine sakinleştirici şurup katıldı ama isim olarak bilmiyrom hafif uyku hali vermesi için dendi sanırım bu uyku probleminde kullanılan ek takviyeler gibi birşeydi
ozgeeeeee gunbaharrrrr ya bence nolur nolmaz hastanede yaptırın geçen haberlerde gördüm en guzeli doktorun yapması tabi yine de siz bilirsinz
nesekaan Merry25 2 aylıkken yaptırdk kafa rahat ne kadar erken o kadar yoksa korkucakmı etkılenecekmı dusuncesıyle suan olsam hala yaptırsakmı dıye dusunurduk sanırım 🙈😊
Zlg Merry25 bende erken yaptırma tarafındayım ben hep istedim ama pandemi girmisdi araya 18.ayda yaptirmisdik esim hep keşke daha once yatırabilseydim dedi
2209 Merry25 8.ayimiza girdik. Sunnet olali 4 gun oldu. Şükür rahat atlatiyoruz. Bence ne kadar kucuk okadar iyi. Buyudukce ayaklandikca bence daha zor olur. Imkaniniz varsa yaptirin derim🌷🦋💫
Littlebird Merry25 10 ay bile büyümüş aslında 2 yaşında bu pek mümkün değil. Oğlunuz sakin bir bebekse belki ama 2 yaş en sorunlu zamanlardan biri herşeyden nem kapıyorlar bekleyecekseniz de en az 6 yaşını geçmesini bekleyin
sedaozan Merry25 valla çok erken demelerine rağmen oğlum 3 aylıkken yaptırdım verdiğim en doğru karar oldu şimdi herkes iyi ki yaptırdın gerçekten diyo 😂
Sadeceanne1612 Merry25 3 aylıkken yaptırdım ertesi güne hiç biseyi yoktu iyisi erken yaptirmisim eşim de diyordu bi 2 3 yaşında yaptıralım acısı ağrısı olursa söyler en azından diyordu ben zorla yaptırdım iyi ki diyor simdj de
Annakarenina_19 Essra41 siz şu ozeldeki Doktorlar para için sezaryen yapıyor mantığında olan özel düşmanlarındansinz anlaşıln şimdi de para için erken sünnet yapıyorlar mı dilinize pelesenk oldu Siz Yaptırmayın yaptıranlara da laf atmayın para için diyip durmayın hepimizin aklı var ben de 5 aylık oğlumu yaptırdim ve hiç pişman değilim sadece bir gün ağladı bir günde iyileşti birşey anlamadi 7 8 yaşında çocuk da gördüm hastanede yeri göğü inletti ben etkilendim travma gibiydi ben oğluma o travmayı yaşatmadığım için çok mutluyum bir daha olsa daha da Erken yaptırırım
Balbocegi Merry25 büyük oğlumu 15, küçük oğlumu 7 aylıkken yaptırdım. Ne kadar erken, o kadar iyi diyorum. Küçük oğlum şu an 28 aylık olmak üzere. Bu zamanlara kalsaydı asla yaptırmazdım. En hareketli dönemin de