Benim oğlum da 2 aylık şuan kontrolünü yaptırdım günü aldım 10 gün sonra sünnetini yaptırıcaz herkes daha çok erken dedi çevremdeki ama ben kimseyi dinlemedim çünkü o çocuğun ağrılarını sancıları ile uğraşacak olan onlar değil ben ilgilenicem ne kadar erken o kadar iyi tam sıcaklar gelmeden çocuk hareketlenmeden yaptırmak en iyisi canları ne kadar az acırsa o kadar iyi ❤️👶