68 ile hamile kalıp 84 ile normal doğum yaptım, bebeğim 6 aylık, şuan 68,6 kiloyum 😁 göbek zaten doğumla gitti , 2. Doğumum bu arada ilki de normaldi hemen gitmişti kilo, sadece nedense kol ve sırt kısmı zayıflamiyor 🤔 neyse kızım 1 yaşına geldiğinde 60 kiloya düşmüştüm onda da 68 ile hamile kalıp 84 le dogurmustum oğlum da aynı oldu, belki 6 ay sonra bunda da 60 a düşerim diye umut ediyorum ♥️🥰