DenizSerap Kder01 Buna yeniden nasıl kavuşurum bilemiyorum eskiden masa başı bir işte çalışmama rağmen düzenli bir hayatım vardı ve dikkat ederdim. Şimdi ise evdeyim bir düzenin yok ve kilo almaya çok daha müsait olmaya başladım aslında bebemi büyüttüm sayılır 3 yaşa gelmek üzere fakat ben ona ayak uyduracağım diye bayağı bir kendimden vazgeçmiş durumdayım.
YgmrEla 36 bedendim gebelikten önce, şimdi göbekten dolayı 38 oluyor. 57 kiloyum ama boyum kisa, gobek olmasa daha iyi hissedicem, nasıl gider ki, 3 ay önce erken doğum yaptım
Kder01 DenizSerap bende bekarken sürekli bi gezme aktif bi sosyal hayatım vardı nasıl ki hamile kaldım hastalık var evde durayım sağlıklı bi hamileliğim olsun kafasına girdim başta kilo almadım bebeğime gitti kilolarım hamilelikte 10 kilom vardı doğumda o gitti dedim karnım sırtıma yapıştı sanki öyle bi zayıflık oldu ama ilk bir ay icin geçerliymiş bu durum bebeğim emdikçe ben hiç olmadığım kadar kendimi aç hissediyorum sürekli yiyorum ha kilo alıp veren bi insanım ama hayatımın hamilelik döneminde bile bu kiloya gelmedim yine de kendime diyorum kader geçer hele bi bebeğim sağlıkla büyüsün bence hersey bizim kafamızda önceki hayatımızla şimdiki hayatımız farklı artık bize muhtaç bizimle büyümesi gereken bi bebeğimiz var bence kilo vermez kendimize bakmak biraz zor olacak ama güzel olacak her gün demelisin bu ben değilim eski ben olacam diye o zaman kafamız hazır olur herseye suan kafa olarak da hazır değilsiniz belki bebeğiniz büyümüş olsa dahi düşündünüz mü bunu ☺️🌸
Dilanzh Denizanasi92 Mile walk morning cardio abs workout at home. Vıdeo bu csnm kopyala , ılk 20 dkyı zor gordum ılk zamanlar ama vucut alıstıkca yapması zevklı bıle oluyor
Dilanzh DenizSerap spor dan zıyade bana kalırsa ılk adım dıyet ve beslenme duzenı. Daha sonrası spor la desteklenebılır . kendımızı tutmamız lazm ben kendımde fark ettmkı ac olmamama ragmrn yıyorum sureklı bı yeme ıstegı vardı hemen onune gectm dogru zaman da gectm .
Dilanzh milla evet acikcasi ilk zamanlar sutum de azalma oldugubu hissettm o yuzden biraktm ama sonra yine basladm budefa ogunlerime yesillik ekledm tere otu muazzam ise yaradi sut konusunda o sorunh da astm
Veragillerden Dilanzh Canım bugün başladım o dediğin videoya, özellikle son yirmi dakika bittiiiimm ama harika yaa kız ne kadar enerjik ⚡ 😍
Dilanzh Veragillerden yaaa cok ıyı degılmı kılo verdgnı hıssedıyosun dımıı 😂bide daha ilk denemedi 44 dk yaptnmiiii 😳😳😳😳😳
tmrskbr Dilanzh valla aynı şeyi ben yapıyorum ama öyle 17 günde o kilolar gitmiyor yani herkeste aynı olmuyor.
AysenurKilic Dilanzh merhabalar lesliye benzer olan dediginiz video linkini paylasma sansiniz varmi? Bire iki ogun demissiniz ya herseyi yedim derken onuda biraz acar misiniz?