66 ile hamile kaldm 74 ile doguma girdm hamileykende dikkat ettim cok kilo almamaya. Aslinda ben cok zayifligi seven biri degildmm hep vucut kivrimlarimin belirgin olmasi dengesini kurmaya Calistm 1 70 boyum 65 66 civari kilom vardi hep versem verirdim ama seviyordum oyle. Neyse dogumdan sonra sezeryan dolyasiyla gobek kaldi ve 70 kiloyu gordm artk kilo gozume batmaya basladi ve diyete basladm. Gunde iki kere yedm tam yedim kendimi doyurdum bi kahvalti bi aksm yemegi yemek saatlerime dikkat ettm 19 dan sonra hicbisi sokmadim agzima ve bolca su ictm gunde 3,5 litre ictm ve bi video vardi bende leslie ye benzer ama daha tempolu hergun onu yaptm 17 gunde 70 ten 60 adustm 58 hedefim daha fazlasini istemiyorum zaten . en en en ennnnn onemlisi kilo vermede bence belli bir saatten sonra birsey yememek 19 dan sonra su disinda agzima bisi surmedm abur cuburu tamamen cikardm hayatmdan ekmekten vazgecemedm ama azalttm boyle verdm 17 gunde 10 kg gitti. Zayif olmak hafiflik yaratti bende, hareket yaratti . Ozguven yaratti ve kendimi oldugumdan daha kucuk hissettrdi ,ki ben zayifligi cok sevmezdm ama bekarken ki kilom 65 civari olmasina ragmen suan ile kiyaslayinca arada fark goruyorum tabiki en onemlisi saglikli olmak ama kilo insanin benligini oldukca etkiliyor. Dedigim gibi benim kilo vermemde cok fazla etkisi oldugunu gordugum 3 sey oldu 19 dan sonra hicbisi yememek bol su icmek ve leslie benzer Dedigim o video. Zaten o videodaki hareketleri 3 gun yapinca vucudunzda bazi seylern degstgni hissediyorsunz. Benim surecim bu sekilde idi paylasmak istedm belki fikir olur kilo vermek isteyen arkadaslarima :))