Dilanzh merhaba 34 yaşındayım ikinci bebeğimi 9.5 ay önce doğum yaptım ilk hamileliğimde 76 kg ile hamile kaldım 95 le doğurdum sonrasında 84 e düştüm 28 ay sonra ise 85 le hamile kalıp 94 le doğum yaptım doğum sonrası 82 leri görmüştüm ama emzirme döneminde üstüne 4 kg daha aldım boyum 163 fiziğimden görüntümden nefret ediyprum eski kıyafetlerimin hiçbiri olmuyor ama içimdeki yeme isteğine engel olamıyorum insülin direncim var ama ilaç kullanamıyorum emzirdiğim için.aşırı şekilde sarkmam var kilodan dolayı çok yaşlı ve çirkin gçrünüyorum eşim yemeyi abır cuburu seven biri ben kendime engel olsam bile o beni kışkırtıyor resmen tatlısı meyvesi çerezi eksik olmuyor karşımda yiyen birini görünce dayanamıyorum bende.görüntüm beni çok üzüyor ama nerden nasıl başlicam bilmiyorum sauna eşofmanı almıştım bekarken ki ozamanlar demekki daha takıntılıydım 70 kg falanken şimdi onu giyip sabahları 1 saat yürüyorum suyum çıkıyor aşırı terletiyor kilo vermeme etkisi olurmu bilmiyorum ama psikolojim çok bozuk bazısı hırs yapar yemez ben öfkelendikçe daha çok yiyorum kendimi çok çaresiz girdap içerisinde hissediyorum dolabımda 36 bedenden 42 bedene kadar kıyaget mevcut ama şıan 44 zor oluyor birde orantısız kilom ve göbeğimde aşırı sarkma oldu kilo versem bile bu ölü deri yine sarkacak endişesi var nerden başlicam inanın bilmiyprum sadece çok mutsuzum paylaşımınızı gördüm yprumları okudum ne acıdır ki 60/65 kg olanlar bile kilosundan öemnun değilken ben nasıl bu hale geldim anlayamıyorum mağazalarda artık kendime göre kıyafette bulamıyorum bir sihirli değnek olsa bedenimi baştan aşağı değiştirse istiyorum çok mutsuzum çokk :((( sadece paylaşmak istedim kusura bakmayın