Dunya-bebek canını sıkma alışacaksın. Aynılarını yaşadım kızım 3 aylık mama ile besleniyor. Ilk zaman az da olsa süt gelmişti benimde 2 saat de bi 30 cc fln. Bana hastane mama aldırmadı süt var emzir doyar dedi bende güvendim meğerse çocuk açmış sarılık oldu kuveze aldılar 1 hafta. Ee kuvez de durunca yakın olamadık emziremedik derken süt 10 cc lere düştü. Makine aldım hem manuel hem elektrikli ama maalesef sütü çok olanda ise yarıyor bende yaramadı. 10 cc de sıksa bebeğe veriyordum biberonla. Emmek istemiyodu göğsümü damla damla süt geldiği için. Buzamana kadar da duymadıgım şey kalmadı. Bu süt mü, süt dediğin fışkırır göğsünden bile akar, her ağzı açılan sütün olmadı tüh müh, üstüne de eşimle olan kavgalarım derken sütten eser kalmadı sonuç olarak mama veriyorum mecbur. Sorsan ban beceremedim bilmem ne. Ben birde tektim sezeryanli halde çocuğa mi bakiyim yemek mi yapiyim ac ac süt mu olur. Kısaca beni de zorla bu yola sürüklediler. Allaha havale ettim sende oyle yap canım.