Dunya-bebek o kaynananı bir kere kendinden , çocuğundan uzak tut, çalışmak zorunda değilsin ,egerki ihtiyacınız yoksa en azından bebeğinizi okul döneminde kadar siz bakın büyütün,kaynaniz aradiginda açmayın, söylediklerini yapmayın, tersini yapın sizin dogrunuz bildiğiniz gibi,hiç hirsey bilmiyorsan goolden youtbedende bak, kafanızdaki soru işareti olursa doktordan ,yada sevdiğiniz kişilerden fikir desteğiyle alın.sesinizi çıkarın yoksa kendi çocuğu gibi muamele yapmaya devm eder,sizde bu şekilde yaşarsınız,eşiniz anlayışsız birisi galiba ,onunla konuşmayın bile ,siz bildiğiniz doğruyu uygulayın..bazı insanlarla istediğin kadar konuş anlamaz o yüzden uygulayacaksin..benim kızımda mama ile büyüdü,sknti yapmayın,,sütünüz gitmiş galiba yapcak birşey yok,kafaya takmayın..