Anneler merhaba içimi dökmek istiyorum sadece artık psikolojim.bozukdu çünkü… 3 ay önce sezeryan ile doğum yaptım bebeğim çok şükür sağlıklı doğdu 3100 gram doğdu. Çalışan anneyim şuan doğum iznindeyim doğumdan önce ilk anneliğim olduğu için bi çok kitap okudum videolar izledim bı çocuğa nasıl bakılması gerekiyorsa hepsini az çok öğrendim kendimi hazırladım. Doğum günü kontrole gittiğimde doktor bebek hareketsiz diye hemen acil aldılar kimse yoktu yanımda eşimi aradım annemi kayinvalidemi kardeşimi hastane çantasını aldı geldi doğuma zor yetişti . Doğum oldu . Süt hemen gelmedi hemşire mama aldırdı ve şırınga ile verdi ilkini … 2 . Ye gelince kaynanam çocuğu kucağından indirmiyor tek oğlu nun ilk torunu . Aldı kucağına şırınga ile beceremedi . Hemşireye dedi içmiyor başka bişey yok mu oda çay kaşık getirdi onunla vermeye çalıştı çocuğun midesi bulandi dedi onla da yapamadi yine hemsiteye söyledi . O da biberon varsa verin o zaman onla dedi.. ben biberon alıp evde bırakmıştım çantaya bile koymadım vermemek için . Hemen gitti eşimde aldı geldi çocuğa biberonu verdiler.cocuk onla içti hastaneden cikicaz. Çocuk ağlıyor djhe çocuğun ağzına kocaman emziği vermişler.bu arada kadın doğum doktoru geldi göğsüme baktı süt var dedi gidince emzir dedi. Eve geldik çocuğu kucagindan indrmiyor ben bı anda sezeryana girince psikolojm bozuldu ağrılarım vardı narkoz etkisi vs. Çocuğu hiç kucağıma vermediler kendimi toparladım çocuk asla tutmuyor memeyi biberonu istiyor doğumun 2. Günü mastit olacak seviyeye geldim kar da kışta ayağım şiş ödem den terlikle hastane hastane gezdim sırf sütü bosaltsinlar diye … Çocuğu 5 günlük ken emzirme danışmanı na gotururdum bı ton para verdim olmadı . Çocuk ağlıyor diye yine eve gelip dayandılar biberonu. Sen onları boşver aç mı kalsın dediler. Bu arada annem de bizde ama annem oğullarının çocuğu diye sessiz müdahale etmedi karismadi . 750 liraya elektrikli makine aldım sagmaya başladım 2 saatte anca 30 CC çıkıyordu çünkü emmiyor çocuk stres yapıyorum uykusuzluk her şey etkiliyor bu kadar mı çıktı deniyor… Çocuk emmedi 45 gün sagabildim sonra adet oldum ve milletin sözünden stresten olan sürümde kesildi . Çocuk şuan. Mama ile besleniyor 3100 gram doğdu 3 aylık oldu 5100 gram olmuş . Kaynanam aramış diyor çocuk zayıf . Mama değiştirin ..ya bu çocuğun hayatı ile siz oynadınız benim sütüm var Ken.. benim kızımda emzirmedi mama ile büyüdü deyip bana da sütüm olduğu halde aynı muameleyi yaptınız.. çocuğmla bı kere bile ten tene temas yapmadım 20 gün bizde kaldı çocuk hasta olur diye ne tumy time ne omza alıp gaz çıkarma hiç biseye izin verdirmedi yok boynu nu tutamiyor yok üşür diye diye psikolojimi bozdu. Şimdi çocuğum kilo alamjyor kabızlığı var 🥺🥺🥺aramış diyor mama degistrin ya benim sütüm olduğu halde bana çocuğuma bunu yaptınız. Mama ile beslemek kolaymi hem sağlığı açısından hemde maddiyat bı kere ellerine.mama alıp gelmedilef ama mama ile besle demeyi biliyorlar. Ben o parayı çocuğumun başka gelişimine harcamak varken onun hatası bilmisligi yuuznde. Her ay mamaya yatryorum ve kilosu da az ..🥺annem başka şehirde ise baslayacam 1 haftaya kaynanam bakacak sütüm olduğu halde bana çocuğuma bunu yaptı…🥺 emziren birini görünce moralim bozuluyor psikolojm bozuluyor ama ne eşimin ne de bunu yapanların umrunda bile degil… Hakkınızı.helal edin çok.uzun oldu sadece içimi dökmek. İstedim 🥺🥺🥺