Hmz_gkc Ilkannelik gebe değilseniz ister 50 dk bekleyin o çizgi çıkmıyor tecrübe ile sabit 🙂 Hakkınız da hayırlısı olsun .
Ilkannelik Hmz_gkc tabiki Allahin verdiğine boynum kıldan ince ancak bebeğim kucuk diye çok endişe ediyorum
Minikkus14 Ilkannelik AA bariz pembe bu kız git kan ver korunuyorduk demişsin nasıl korunuyordunuz hamilesin sanırım
serhattt Ilkannelik evet. Canım testi çöpe atmıştım hatta yok diye düşün yani kan verin sonuç çıkar ztn
birtutamsac Ilkannelik çizgi çok belirgin gebesiniz bence hakkınızda hayırlısı olsun. Prezervatifi ilişki sonuma doğru mu takıyodunuz acaba?
Ilkannelik Elifinannesiiiiiiiiii Ben dogumdan 5 bucuk ay sonra regl oldum ama 4 gün sürdü az az geldi tam regl gi de defildi normalde 7 gün sürerdi iki ay oldu işte olmadım daha şüphe girdi
Ayse3695 Ilkannelik prezervatif in iyi de olması lazım iyi bir marka canım hangısıni alıyorsunuz bız 11 aydır oyle korunuyor uz Bır sorun olmadı
GizeminEdizi Ilkannelik benden size tavsiye eğer prezervatif ile.korunup hamile kalmaktan da korkuyorsanız ,geri çekilme de uygulayın ayrıca ilişki bitince içine su doldurup kontrol edin yırtık delik ıvır zıvır var mı diye,ona göre ertesi gün hapı icersinzi.
Edafiko Ilkannelik hastaneye baglo bazıları gıcıklık yapıp almıyor ama ben acilde vermiştim çünkü iğne kullanmam gerekiyordu diye acile öyle gittim
birtutamsac Ilkannelik özele giderseniz belli olur ama devlet acilde betaya bakmıyolar. Kan verdiğinizde haber verirseniz merak ettim. Bizde prezervatifle korunuyoruz ama eşim geri de çekiliyor tek başına prezervatife de güvenemiyorum 🥴