Edafiko Ilkannelik hastaneye baglo bazıları gıcıklık yapıp almıyor ama ben acilde vermiştim çünkü iğne kullanmam gerekiyordu diye acile öyle gittim
Mizmizmyrtle Ilkannelik hadii yaa bizde öyle korunuyoruz Allah’ım çok korkuyorum güvenilir de bir korunma yöntemi aslında ama
berna_demir Ilkannelik ilk 5 dakikadan sonrası geçerli olmuyor diye biliyorum ☺️ Ama bende merak ettim şimdi kan testi verirseniz sonucu bizimle de paylaşın bariii ☺️
Shydoll Ilkannelik canım hamilesin. Hakkında hayırlısı olsun. Eğer gebelik yoksa böyle bir çizgi saatlerce beklesende çıkmıyor. Benim bebeğim 11 buçuk aylık bizde prezervatifle korunuyoruz. Korktum açıkçası 🥺
birtutamsac Ilkannelik özele giderseniz belli olur ama devlet acilde betaya bakmıyolar. Kan verdiğinizde haber verirseniz merak ettim. Bizde prezervatifle korunuyoruz ama eşim geri de çekiliyor tek başına prezervatife de güvenemiyorum 🥴
Ilkannelik birtutamsac özel 45 dk mesafede en iyisi sabah sağlık ocağında vermek kanı eğer olur da gebe cikmazsam bende geri çekilme yöntemini de dahil edicem😑