aselliyam23 çıkarmak istiyorsa size belirli bir zaman önceden ihtar çekmesi lazım. Sırf istediği zammı (yasal oranın üzerinde) yapmıyorsunuz diye sizi çıkaramaz. Lütfen kiracı olarak haklarınızı bi açıp okuyun. Belirli sebepler vardır, kanunda sayılan bu sebepler dışında ilk 10 yıl ev sahibinin sizi çıkarması biraz zor.
TBK 350 ve 351. Maddeleri ile düzenlenen bu durumlar;
Kiraya verenin eşi, altsoyu, üstsoyu veya kanun gereği bakmakla yükümlü olduğu diğer kişiler için konut ya da işyeri gereksinimi sebebiyle kullanma zorunluluğu yani ihtiyaç sebebi,
Kiralananın yeniden inşası veya imarı amacıyla esaslı onarımı, genişletilmesi ya da değiştirilmesi gerekli ve bu işler sırasında kiralananın kullanımının imkânsız olduğu haller de çıkmanızı isteyebilir.