Bizim ev sahibi ıraklı iki tane dairesi var istanbul da kendi kirada oturuyor iyi bi semtte dul bi kadın. Temmuz da doğumun var ikinci bebeğime kıra sözleşmesi Temmuz da bitiyor. Iki senedir düzenli kirasını ödüyoruz hakkımızda bi şikayet yok çıkın eve ben tasınıcagım dıyor kıra zammını istemiyor bizde mahkemeye gıt dedik şu piyasada bu halde iken nasıl cikayim haklarımız var kiracı olarak başka evi var Muhtaç değil buradaki eve ihbarname gönderdi valla kendi ülkemizde düştüğümüz duruma bak