Kızlar selam ev sahibimiz daha zam gününe 20 gün kala eşimi arayıp yüzde 75 zam yaptı dünde kira zammi mecliste belli oldu yüzde 25 die bilerek erkenden arayıp bu denli zam yapmasının sebebi zaten devletin bu günlerde kiraları düşürme olasılığıydi çok zoruma gidiyor zaten askeri ücret seviyesinde geçinen insanlarız nasıl altından kalkicaz bilmyrm eşim de evler pahalı bulamyiz eve başka eve çıkamayız die ev sahibine tm demiş ama yüzde 25 nerde 75 nerde napcam bilmyrm sizce eşime ev sahibini aratıp tekrar konuşmasını söylesem bişey değişir mi yada hakkımız varmı fikirinize ihtiyacım var