Esdoel Cidden ve bu sekilde yetisirlerse bir çözümü yok ne yazık ki umarım bebeklerimizi en güzel sekilde yetistiririz normallestirmeye calısıyorlar buna destek verenlerin de sorgulanması lazım ya komsum bile doğum yapmıs diye paylasım yapmıs 2 cocuklu kadın bir erkeğin doğurabileceğine inanıyor sezeryanla olmustur diyor bebek sanki karında duruyor rahimden haberi yokmuş gibi bunlar sayesinde lüks hayat yaşıyorlar işte