sevgielif123 AntiSosyallKelebek bu şartlar altında anca hayırlı olsun diyebilirler. Almış başını gitmiş çeyrek ..
3_bebeli_ana AntiSosyallKelebek doğru sadece onunla kalır unutmuşum..bu ve yanında çanak tutan herkese gerekli ceza verilse keşke