Calikusuuu bebeğim şu an 70 günlük, 50-70 gün arası çok güzel geçti bizim için, uykularında gece-gündüz ayrımı netleşti, akşam 10-11 den sabah 5e kadar deliksiz uyuduğu çok gece oldu, dolayısıyla ben de uykumu sağlam aldım ve bu sayede gündüzler de kolay ve keyifli geçti ama çocuk büyütmede hiçbir şey stabil gitmiyor tabiki, 2 gündür benimki çok cozuttu huysuz ve ne gece ne gündüz uyuyor, atak haftasında sanırım 🤷♀️