Calikusuuu ikisi de değil bence. İlk 4 aydan sonra gaz bitiyor rahatliyorsun ilk 6 aydan sonra uykusu biraz düzeliyor daha da rahatliyorsun. 10 ay 14 ay arası genelde yürüme adimlama çok rahat değilsin wurekli peşinde dolaşıyorsun.
Sonra 2 yaşına gelene kadar biraz rahatliyorsun kucak alışkanlığı bitiyor falan . 2 yaşına geldi mi küçük bir ergen oluyorlar . Mesela benim kizim 30 aylik bugün cep telefonu nü yiyemedigi için 30 dakika agladi😀 3 yas da zor diyorlar. İlkokul 1 den sonra biraz rahatlarız diye düşünüyorum ben😀