Calikusuuu her dönemin kendine has bir zorluğu var bence.
Yenidoğan dönemi çok kolay sayılmaz, bebeğin ve annenin adapte olma süreci, yemesi, bakımı vs.
Sonra ataklar giriyor devreye ve yenidoğan dönemi kolay kalıyor yanında.
Hele 2 yaş, hele ki 3 yaş.
Aman yarabbi😁
Kızım 3 yaşında şu an. Ağladığında “gözümden su çıkıyor” diye daha çok ağlıyor. Bu dönem de zor yani🫠
Düzelcez inşallah be.