Senanurkmrc Calikusuuu bizim hiç bir dönem kolay olmadı açıkçası her gelen 40 çıksın 3 aylık olsun 6 aylık oldun diye diye 20 aylık olduk mız mız inatçı ve uyku düzeni yok alısamadı tek yatmaya çok sıkıntı çekiyorum bu yüzden de. Umarım sizin bebeğiniz böyle olmaz
Merve50 Calikusuuu bence 40 ından sonrası hem sen bebeğine alışıyorsun hemde o sana daha doğrusu 3. Aylık olduktan sonra yani benim öyleydi çok şükür yavaş yavaş herşey yoluna gitmişti uykusu gazı felan
Familyboy Mommqueen 6 aydan sonrada yavaş yavaş emekleme us bu derken ayaklanma dönemleri oluyor hele yürümeye başlayınca nasıl yoruyorlar büyüdükçe uslanir sanıyor burdaki çoğu anne ama büyüdükçe daha da yorucu oluyorlar malesef
cigdemkrkmz Mommqueen herkes bana bunkar iyi günlerin diyor ama bencede ilk aylar daha zor ya özellikle uykusuzluk beni aşırı zorluyor
Calikusuuu Senanurkmrc kardeşimin çocuğu aynı öyle 17 aylık ama hala uykusu yok tam bir meme bağımlısı
hepbahar123 Senanurkmrc uyanıklik süresini mi uzun tutuyorsunuz acaba uyku düzeni kuruldu mu otomatik o saatler uykusu geliyor
Calikusuuu Merve50 bizimde gaz sorunumuz başladı ikinci bebeğim olmasına rağmen alışamadım oğlumda hiç böyle bı sorunumuz olmamıştı
Eski9 Littlebird aslında en güzel yorum 😁😁🙈 6.5 yaşında var bir tane bende beyin hücrelerimle o daha çok oynuyor valla tek artısı işlerini kendi görmesi bakımında bana muhtaç olmaması
Yagizmomss Calikusuuu kişiye göre bebeğe göre değişir bu durum 10 aylık oğlum ve tek bir günümüz rahat geçmemiştir
melekdag Calikusuuu ilk 3 aydan sonra daha kolay oldu . İlk zamanlar çok gaz oluyordu sürekli ağlamalar huysuzlar . Ama sonrasında gülmesi , gelmesi , yürümeleri , bişeyler demeyi çalışmaları hepsi anlam kazanıyor
sevim_kos Calikusuuu yenidoğan en kolayı bence. Her dönem birbirinden güzel ama alışma durumundışında bakım olarak en kolayı yenidoğan. Sezeryanlı olduğum halde şuanki kadar yorulmuyodum. Zaten sürekli uyuduğu için dinlenmeye çok vaktim oluyodu
snil Calikusuuu 2 yaştan öncesinin her dönemi birbirinden zordu bizde 🥲 Uyku ve yemede problem varsa süreç zor gidiyor. Yolun başında uyku eğitimi ve bebeğin kendi kendine beslenmesini araştırıp sağlam adımlarla ilerlemek gerekiyor ama her bebekte işe yaramıyor bunlar malesef. Bir de ben kızımın ilk doğduğu döneme gidebilsem tuvalet iletişimi olayını öğrenip uygulamak isterdim. Aklınızda olsun araştırın derim, başaranlar tuvalet konusunda çok rahat ediyor ☺️
Calikusuuu snil oğlum 4 yaşında ve şuan tam korkularının ve dış dünyanın tamamen farkında bu dönemde çok zormuş nasıl davranacağımi şaşırıyorum
Dondurmalikahve Calikusuuu Çünkü 2 yaş sendromu ve ortalama 18 24 arası ayrılık kaygısı yaşadıkları için memeye bağlanıyolar
nur-nr_123 Calikusuuu valal tamamen rahat ettiğim dönm 2 yıl sonrası sendtom var şimdide ama en azından yemeğini kendi yiyor ifade ediyor kendini uykular olsun bnce ilk 2 yıl zor
Eski9 Calikusuuu ilk 6 ay inanılmaz zor olan süreç 🙈 o günleri hatırladıkça tüylerim ürperiyor düzen yok uyku yok çocuğun dilini çözmek huyunu anlamak uykusunu düzene sokmak emzirme sorunları gaz vs vs çok zor ama 6 aydan sonra özellikle emeklemeden sonra benim iki çocuğumun da mizmizligi kesildi keşfetmeye kurcalamaya başladıkları zaman susuyorlar şükür 🙈😁 şuan çok daha rahat tam rahatlama da 2.5-3 yaş sonrası başlıyor sabır ben ilk 1 yılı atlattım