Calikusuuu her dönemin değişik zorlukları ve kolaylıkları var . Yenidoğan dönemi bebek küçük oluyor , ele gelmiyor ,gazı oluyor ama çok uyuyor . Daha sonra bakmak kolay ama emeklediğinde ağzına bir şey atar mı korkusu . Yürürken düşer mi korkusu . Az büyüyor 2 yaş geliyor sinir krizleri . Üç Yaşta bir rahatlama parkta kendi oynar , sütten ayrılmıştır , çiş öğrenilmiştir . Kreşe bile başlayabilir. 3 yaşa kadar tam bir rahatlama yok 😂