MasalsMommy Deletedmom_45 A101 bilmem ama geçenlerde eşim biminkini almıştı. Bir paketi zor bitirdim ben çocuk hep olduğu gibi çiş içinde uyandı sabahları. Yataklara kadar geçiyordu. Hiç beğenmedim ben
KubraBaybars Deletedmom_45 bütün bezleri kullandık 4 ayda ama biminki gerçekten ne sızdırıyo ne pişik süper
3melek_annesiii Deletedmom_45 canım bende molfix kullanıyorum memnunum sleepy ve baby turco ayni bi farkı yok en iyi bez prima oda çok pahalı ama etrafımda hem.sokun bezini kullanıp memnun olan var hemde bimin 101 in nasıl bilmiyorum
Tatlican Deletedmom_45 Bazen yazıyorum sakarya postlarinda ama sonra muhabbet etmeyince nicki unutabiliyorum 🙈oyüzden sordum
Deletedmom_45 baloglusss 1 numara büyüğünü alabilirsin canim benimki 10 kilo 5 numara kullaniyorum lastik izi kalmadi 4+ cok yapiyodu