01ikizlerim04 bana da emzik almiyor diye bir dunya laf söylüyorlar, yok alirmis ben vermeyi becerememisim, almazsa bana cok bagimli olurmus, kucaktan inmez oyle cocuk mu bakilirmis... allah askina birakin bu milletin lafini, herkes konusacak herkes emin ol... ya yasi benden kucuk bir akraba gelinu var oglu 3 yasinda hala bezine yapiyor cisini söylemiyor, cocugu da surekli annesi ya da esi bakti büyüttü (dusun esi asla ikinci cocuk istemiyir bu yuzden) o bile bana annelik kasiyor 😂😂😂
Soruna gelince, benim doktorum 30 yillik bir hoca, emzigi ilk o verdi kizima... damaklarina gore olan aylari takip et kafi bence... doktoruna da sor tabi de saga sola kulak asma