01ikizlerim04 benim kızım 7 aylık ve doğduğundan beri veriyorum, emziksiz asla uyumaz. Hepimiz bebekken kullandık, o kadar zararlı olduğuna inanmıyorum. Hamileyken araştırmıştım, diş yapısını bozabiliyormuş evet, ama 2 yaşından sonra devam ederse bozabilirmiş. 2 yaşına kadar bıraktırmaya niyetim yok. Sadece emzik değil, hiçbir konuda sen sormadan karışmaya çalışanlara kulak asmamanı da tavsiye ederim 🌼