Anneler bebeklerim 4 aylık bana sürekli emZik verme bıraktır diyorlar çok zararlı falan ben de yanlz bakıyorum çocuklarıma emzik bana çok yardımcı oluyor ama bana öyle seyler söylediler ki bende bıraktırmak istiyorum nasıl yapabilirim yada emzik gerçekten çok kötü mi 🤔🤔