aylizinannesiii Duyulurum bez degistirmeye korkuyorum artık pisikten illalah ettik çünkü ama denesem mi ki acaba
Duyulurum aylizinannesiii bildiğim kadarıyla aylık paketi geliyor sadece, onda da miktar çok fazla. Yani küçük bir paket alınıp denenebilir ama bezlere karşı hassas bir bebekse büyük paket alinca paranız çöpe gidebilir maalesef
Susi aylizinannesiii hepsiburadayi takip edin aslında 2. Si 1 TL oluyor orda sık sık baby turco da. Geçen hafta yine vardı.
aylizinannesiii Susi hiç hesap açmadım oralardan kartım yok diye a101 bim şoka geldiğinde alıyorum indirimli
Frhnylmz aylizinannesiii canım baby turco geçen ay Vodafone yanımda dan aldım. Tanesi 1 TL ye. Mayıs 15 indirimi mi ne vardı. 48 lisi 60 küsürdü işte 48 TL ye geldi. O uygulamayı indir ilk alisverise indirim var zaten 48 lige bak. Eşine de indir ondakini de kullan
minikkoalammmm aylizinannesiii Hepsiburada da ikincisi 1 TL diye kampanyası vardı halen devam ediyor mu bilmiyorum ama dün görmüştüm
aylizinannesiii minikkoalammmm evet az önce haberim oldu Hepsiburada hesabım yok bilmiyordum bakacağım şimdi çok teşekkür ederim ♥️♥️
cicek061 aylizinannesiii istanbulda misiniz happy center indirim başlamış baby turco paket 40 tl düşmüş sleppy 50 tl
tarihcianne61 Getir uygulamasında bazen kampanyalar oluyor. Gündüz bezini hangisi denk gelirse onu kullanıyorum. Geçen getirden 5 numara 96 lı sleepy bezi 133 TL ye aldım.
tarihcianne61 aylizinannesiii sizin için şimdi baktım 144 tane 4 numara baby turco 156 TL ye denk geliyor indirimiyle
tarihcianne61 aylizinannesiii Getirde canım orada olmadığını yazdığını görmemiştim o sırada baktım yazdım
babyfaceee aylizinannesiii kaynanam aliyo mama bez Allah razı olsun. Elektrik doğalgaz da onlar da. Pazar alışverişi onlarda yine para yetmiyo ayı 6 7 binle kapatıyoruz. Para nereye gidiyo bilmiyorum çocuk mecburen gezmek istiyo sosyallesmek istiyo sonumuz iyi değil ulkece
aylizinannesiii babyfaceee yine destek olan var bize hiç destek yardımcı m yok bez mutfak kira faturalar evin hiç eksiği bitmiyor 500 TL’lik alışveriş yapıyoruz ihtiyaçların yarısı hala eksik kalıyor