Bizde anne karnında başladık. 2. Ayı ile birlikte hışırtılı Kitaplar,kart vs diye ilerledik.
Şu an 13 aylık kitap okumayı seviyoruz , bir kitabı getiriyor ,bitmeden diğerine koşuyor onu getiriyor sizde de bu durum oldu mu ? (Önceden böyle değildi sonuna kadar beklerdi)