tmrskbr ellerimtombik1 ıslanmayan kitaplar vardı ya hem kopmuyordu hem ıslanmıyordu birpediyatrisbirmühendis miydi neydi o kadında görmüştüm
rengarenkduduv Doğumdan sonra yaralarım iyileşip onu daha rahat emzirmeye başladığım andan itibaren özellikle akşamları her emzirmede kitap okumaya başladım. Kolik bebekti o çılgın ağlama krizlerinde sakinleştirici müzik açıp omzumda evi gezerken okudum. Uykuya geçiş esnasında hatta kimi zaman uyurken okudum. 3 aydan sonra yerde yanına yatıp kitabın sayfalarını da ona göstererek okudum. Yatağına koyup dönencesini izlerken okudum. Yani beni dinlemez anlamaz demedim hep okudum o da alıştı artık can kulağı ile dinleyip hatta bazen agularla cevap veriyor🥰 Zeka gelişim kartlarını 1 ay sonrasında başladım göstermeye. Avucunun içerisine farklı dokularda nesneler sıkıştırdım. Karın üstü egzersizlerinde kimi zaman kitap açıp koydum kimi zaman kartları.
Havva426057 Yaklaşık 1 aylıkken, şuanda 7 aylık gittikçe okumak zorlaşıyor birçok kitabımız aramızdan ayrıldı bu süreçte, sürekli yırtmak ve ağzına almak istiyor, birde sıkılıyor eline sevdiği bir oyuncağı vererek okuyoruz önemli olan kelime duyması
Ummuscetinkaya Ben zaten okuyan bir insanım hamileyken hem kendime hem ona kitaplar okuyordum. 1 aydan sonra zeka kartları ile başladım ayına göre yine okumaya devam ettim hep şu an 2 buçuk yaşında her gün düzenli kitap okuma saatimiz var evde. O kendi kitabını biz kendi kitaplarımızı okuyoruz, sonrasında ona okuyoruz.
3yasakadarsifirekran Annecann 1 bucuk aylıktan itibaren gün içinde ve akşam yatmadan önce kitap okurum zeka kartlarınıda aynı şekilde
Okyanustakibulut Annecann ben geç kalmışım galiba 2 yaşına girdiğinde başladım benle dalga geçiyor kitap okurken 😂😂😅 anneeee yaahhh hıhııııı diyip duruyor 😂 benide gülme alıyor. Bu arada ben almanyadayım Almancasını okuyunca da kızıyor hiç bişey anlamadığı için yani kitapta çok başarısız 😞🥲
Elfelf475 Annecann ben 2 aylıkken kitap okumaya başladım 7,5 aylık su anda fotoğrafları kitapları görünce aşırı heyecanlanıyor Bence kitapların bir yaşı yok 🌸
thecamellia Annecann 1 bucuk 2 aylıkken kartları göstermeye başladım 3 ay civarı kitap okumaya başladım
kitapkurdubebeninanasi Annecann 2 aylık civariydi kitap okumaya basladigimizda kartlari da 3. Aydan itibaren göstermeye başladım. Çokta faydasini gördüm 18 aylık oğlum masallah çok sever kitaplari
Gizemagar Annecann 15 gunlukken başlamıştım şarkı soyleyip dans edip kitap okumaya 1 ay dolduğunda kartları kullandım iyi ki de başlamışım diyorum alakasiz ama soylemek istedim suan gebe anneler icin (müzik eşliğinde hafif hafif salınırdık hicbir duygu o an ki hislerimi karşılayamaz ) sezeryan dogum yaptım ve her sarılışım baska bir güç vermisti 😊
Ciibiilii Annecann 40ı çıkmamıştı 1 aylık filandı siyah beyaz kartlarla başladık yakına tutuyordum uzağı göremiyor die yine anlamlı bakmaya başladığı zamanlar bir aylıktan buyana da hergün okuyorum kirap resmlerinide gösteriyorum anlatıyorum keyif alıyor bakıyoe artık 6 aylık elimden alıyoe yemeye çalışıyor🥴
durusuveannesi Annecann 2 aylıkken kartları göstermeye başladım onun öncesinde dikkatini veremiyordu. Kitap hep okuyorum ama şuan 3 aylık oluyoruz son 1-2 haftadır kitap okurken bana eşlik ediyor ses tonlamalarıma göre onun tonlaması da değişiyor ☺️
kutsalmavi Annecann 2 aylıktan itibaren anlamıyor dedi çoğu insan ama ben gösterdim kucağıms oturttum hep baktık. Şimdi tam bir kitap kurdu
yusufmertmom Annecann 3,5 aylıktı galiba. Yanına yatıp okuyordum çok heyecanlanıyordu. Şimdi 7 aylık öyle yatıp okumayı sevmiyor eline alıyor oynuyor kitaplarla , yada başka oyuncakla oynarken masal kitabı var bir yandan ben okuyorum o başka şeyle ilgileniyor
Maya1 3 aylıktı. Şu an 1,5 yasinda. Koca bir kitapligi oldu. Cunku enteresan bicimde oyuncak değil kitapla saatler geciriyor. Sayfalari çevirip resimlere bakıyor ya da bana getirip okutuyor sürekli.sabah uyanir uyanmaz montosori kitaplığından sevdiği kitabı alip beni uyandiriyor. Hatta ben sıkılıyorum artık 😂 yoruluyorum surekli okumaktan. Bi yandan da her ay 2-3 kitap aliyorumki degisik hikayeler duysun. Bence her sey kartlarla basladi😬 ana kucağına sabitlerdim kartlari uyandığında uyurken hep onlari görürdü. Okuyan bebe isterseniz o kartlar forever 🤭
Glcnbc Yaduuu bende de aynı dert var elimden alana kadar ağlıyor ve yırtmaya çalışıyor nasıl aşacam bu problemi bilmiyorum
Umutunannesi_65 BirAlparslanAnnesi sağol canım. Peki ilgisini çekiyor mu ve kaç aylık ne gibi faydalarını gördün kitabın cnm
BirAlparslanAnnesi Umutunannesi_65 evet en yakın oyuncaklarımız kitaplar..Baya faydasını gördük biz her yönden. Oğlum 18 aylık dil gelişimi kendini ifade edişi olarak en başta fayda gördük.