Sevgili bayanlar umarım cevap veren olur üzerinden zaman geçmiş ☺️ Oğluma doğduğundan beri zeka kartları normal kitaplar ile okuma sürecini başlattım. Şuan on aylık ama beş aylıkran beri okuyamıyoruz çünkü yerinde durmuhor yırtmaya çalışıyor ve kaçıp gidiyor. Bu süreci güzel bi şekilde değerlendirmek istiyorum. Kitap okuma sevdirme alışkanlığınj tekrar yakalabilmek için ne yapabilirim.? Uyuma öncesi kucakta uyuduğu için pek mümkün olmuyor ve sabit oturduğu bi süre yok ☺️ Umarım cevaplayan olur çok teşekkür ederim 🙏🏼