Oğlumu 3 aylıkken sünnet ettirdim iyi ki de ettirmişim. Henüz dönme sıkıntısı olmadığı için çok rahat atlattı . Biraz iğne vururken ağladı daha sonrasında emzirip uyutmamış söyledi doktorumuz uyurken işlem olduğu için hiç anlamadı bile uyandığında sanki hiçbirşey olmamış gibiydi ilk idrarında bile sıkıntı yaşamadık ne kadar küçük olursa o kadar iyi oluyor. İyileşme süresi de maximum bi hafta ben ilk çok tereddüt etmiştim henüz küçük diye ama boşuna kendimistrese sokmuşum aynı zamanda kuzenimin oğlu da oldu bi buçuk yaşında ama o farkında olduğu için herşey daha zordu çok canı yandı hareketli olduğu için bence ne kadar küçük o kadar iyi🤗